Туристичне страхування

turist fillОпис

Умови

Страхування медичних витрат

Страхування від нещасних випадків

Страхування цивільної відповідальності

Страхування багажу

Страхування відміни та переривання подорожі

Дії у випадку

 

 

 


Дії у випадку

 

При настанні страхової події, що потребує медичної допомоги

Подзвоніть в Асистуючу компанію за номером екстреного виклику, враховуючи країну в якій Ви перебуваєте:

 

Країна Асистуюча компанія Номер телефону
Андорра
Греція
Домініканська Республіка
Іспанія
Італія
Португалія
Франція
Країни Латинської Америки
MESA Asistencia +3 491 387 30 33
Інші країни EuroAlarm Assistance +420 221 860 652

 

і повідомте наступну інформацію:

  • Прізвище, ім'я
  • Ваш контактний телефон
  • Місцезнаходження (країну, місто, готель тощо)
  • Номер страхового полісу
  • Дату початку і закінчення дії полісу
  • Опишіть подію та повідомте, яка допомога необхідна

Далі дотримуйтесь інструкцій оператора Асистуючої компанії.

Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією або ж ситуація вимагає негайного ухвалення рішення, пов'язаного з необхідністю отримання медичної допомоги, зверніться самостійно в найближчий медичний заклад або до лікаря, де обов'язково пред'явіть Ваш страховий поліс.

У випадку стаціонарного лікування Вам (або Вашому представнику) необхідно зв'язатися з Асистуючої компанією протягом 48 годин з моменту госпіталізації для узгодження витрат.

У разі амбулаторного лікування, якщо його вартість перевищує 1000 EUR (1000 грн. при подорожах по Україні), узгодьте витрати з Асистуючою компанією до моменту оплати.

У всіх інших випадках повідомте нам про настання страхової події не пізніше 30 календарних днів з моменту її настання.

Якщо будь-які витрати, пов'язані зі страховою подією, Ви оплатили самостійно, обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхової події та суму понесених Вами витрат:

  • довідку-рахунок із медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
  • рецепти, виписані лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
  • деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
  • документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції і т.д.);
  • рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначені номер телефону, дата, час і вартість кожної розмови.

Витрати, сплачені Вами самостійно, будуть відшкодовані по приїзду в Україну згідно з умовами договору страхування.

При настанні випадків, які не потребують медичної допомоги:

  • втраті зареєстрованого багажу,
  • відміні подорожі,
  • нанесенні збитку життю або майну третіх осіб,

зв'яжіться зі Страховиком за номером телефону +38 044 2352500, +38 044 2353113 (у робочі години з 09.00 до 18.00 за Київським часом (в п’ятницю – до 17.00)